Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Nokia vstoupila na trh autonavigací

Výrobce mobilních telefonů Nokia začal na českém trhu nabízet svou první automobilovou navigaci. Co obsahuje a kolik stojí?

Nokia, která dosud umisťovala GPS moduly pouze do některých modelů telefonů, bude nyní konkurovat zavedeným značkám, jako jsou TomTom, Blaupunkt, Garmin, Mio nebo Sony. Vstup na lukrativní trh navigací firma poprvé oznámila zhruba před rokem. Prodej automobilových navigací v Česku rostl v uplynulých dvou letech zhruba o 100 procent ročně a pohybuje se v desítkách tisíc kusů. Velká konkurence přiměla výrobce k výraznému snížení ceny. Zatímco před dvěma roky se běžně pohybovala kolem 15.000 korun, nyní je možné automobilovou navigaci pořídit i za méně než polovinu. Přístroj Nokia 500 obsahuje vedle GPS navigace s hlasovými pokyny také hands free sadu pro telefonování za jízdy, nebo přehrávač hudby a filmů. Cena se má pohybovat kolem 9900 korun.
14.únor 2008