Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Nový manažer v Goodyear Dunlop Tires

V rámci restrukturalizace vedení Goodyear Dunlop Tires v regionu zahrnujícím Českou republiku bylo sjednoceno vedení PR a marketingu pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Na novou pozici Marketing & PR Manager CZ/SK/HU nastoupil Boris Tománek.

Boris Tománek vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a má dlouholeté zkušenosti z marketingových a PR oddělení několika významných společností. Naposledy pracoval pro společnost Electronic Arts, jejíž zastupitelství v České republice, Polsku a Maďarsku z pozice Marketing Manager Central Europe spoluzakládal. Dříve působil také ve společnostech PHILIPS Česká republika, s.r.o., a PHILIPS Austria GmbH, kde na pozici Regional Senior Marketing & Communication Manager for Central & Eastern Europe získal mnoho zkušeností s poznáváním jednotlivých trhů, jejich odlišností a přípravou optimálních PR a marketingových strategií.
 
Boris Tománek je ženatý a má tři děti ve věku 3, 5 a 7 let. Většinu svého volného času věnuje rodině, sportu a cestování, přičemž v létě preferuje cyklistiku a turistku, v zimě lyžování.
19.září 2009