Kategorie
Značky
Regiony
 
 

O Firemní auta roku se letos utká 62 kandidátů

Šestý ročník ankety ALD Automotive Fleet Awards™ 2013, která hledá výjimečné osobnosti, produkty a služby v oblasti firemní mobility, vstupuje do klíčové fáze.

Ta je již tradičně ohraničena zformováním „velké“ stočlenné manažerské poroty, která volí Firemní auta roku, i „malé“ desetičlenné expertní poroty, která vybírá nejlepší fleetové produkty a služby v ostatních kategoriích. Neméně důležitým mezníkem celé akce je ukončení nominačního procesu a sestavení „kandidátky“ soutěže o Firemní auto roku.

Letos čeští dovozci poslali do soutěže celkem 62 modelů osobních a lehkých užitkových automobilů, tedy stejně jako v loňském roce, který byl rekordní co do počtu nominací. Vypovídá to o vážnosti, které se tato akce těší. „Velmi si vážíme toho, že bez ohledu na obtížnou situaci na trhu, zřejmě nejtěžší za dobu konání této ankety, kdy jsou zástupci značek nuceni korigovat marketingové rozpočty, zůstává Firemní auto roku pevnou součástí jejich plánů,“ říká Martin Mensa, ředitel vydavatelství Club 91, která Fleet Awards pořádá.

A dodává: „Jsem přesvědčen, že jejich zapojení do akce náležitě ocení i ti, pro které jsou ALD Automotive Fleet Awards určeny především, tedy manažeři českých společností, kteří rozhodují o stovkách tisíc automobilů, provozovaných ve firmách. Těm totiž dávají Fleet Awards jedinečnou příležitost: vidět, osahat si, vyzkoušet, být v kontaktu. Výsledky samy nejsou tak důležité, důležitá je podpora obchodu, podpora prodeje.“

Porota v centru pozornosti

O Firemních autech roku rozhoduje tradičně stočlenná porota, složená z manažerů českých společností, jejíž složení se pravidelně obměňuje. „Podoba stočlenné manažerské poroty je pro nás klíčová. Pokud je mi známo, jedná se o největší porotu, jaká v automobilových anketách, a to nejen u nás, hlasuje a svým složením je zcela unikátní, protože je tvořena zčásti praktiky, zejména fleetovými manažery, a zčásti manažery s širšími rozhodovacími pravomocemi ve svých společnostech,“ říká Richard Plos, šéfredaktor magazínu FLEET firemní automobily, který porotu každoročně sestavuje. „Je to náročná práce, zejména oslovování členů top managementu společností, kteří jsou velmi vytíženi. Naštěstí se naše anketa již dostala do obecného povědomí, a také díky tomu se našim pozváním dostává stále pozitivnějších ohlasů,“ doplňuje Richard Plos.

19.duben 2013