Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Opel letos v Česku čeká růst prodeje o třetinu na 6000 vozů

Značka Opel letos plánuje v tuzemsku prodat 6000 nových osobních a lehkých užitkových vozů. To je téměř o třetinu více než v minulém roce, kdy s novým vozem značky odjelo 4634 zákazníků.

ČTK to řekl mluvčí firmy Martin Hejral.Výraznější nárůst přitom společnost očekává u osobních aut, kde počítá se zvýšením prodeje o dvě pětiny na 4550 vozů. U lehkých nákladních aut počítá s růstem o čtyři procenta. Opel je podle statistiky Sdružení automobilového průmyslu s více než 220.000 registrovanými auty čtvrtou nejrozšířenější značkou na českých silnicích za domácí Škodou, Fordem a Renaultem. Nové vozy se však na nových registracích značky v poslední době podílí necelou čtvrtinou. Zbytek tvoří dovezené ojetiny. Historicky nejoblíbenějším modelem značky na českém trhu je Opel Astra, kterých v tuzemsku jezdí více než 76.000. Astra se tak dostala na desátou příčku absolutně nejrozšířenějších vozů. 

19.květen 2007