Značka Opel představila ve Frankfurtu přelomový model Flextreme. Dynamická studie prý emituje méně než 40 g CO2 na kilometr.
Studie Opel Flextreme, která právě absolvovala premiéru na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem, má karoserii dynamického monocabu a zcela novou ekologickou koncepci pohonu E-Flex. Systém E-Flex využívá pro pohon elektromotor napájený lithium-ionovou baterií, což mu umožňuje dojezd až 55 km v čistě elektrickém režimu. Zabudovaná elektrická zásuvka umožňuje dobíjení akumulátorů z běžné elektrické sítě. Při delších jízdách dobíjí akumulátory generátor poháněný turbodieselem zdvihového objemu 1,3 l.
Překvapením je vybavení dvou high-tech elektrických osobních vozítek Segway® (1), která jsou ukrytá pod podlahou zavazadlového prostoru. Elektrické dvoukolky je možné využít v místech, kam auta nesmí. Poskytují tak dvojici cestujících „čistou“ mobilitu pro dalších až 38 kilometrů.
Přístup do zavazadlového prostoru umožňuje dvojice „motýlovitých“ zadních dveří, která je možné samostatně otvírat vzhůru. Díky jim je zavazadlový prostor studie Flextreme přístupný z boků i v případě, že vůz je zaparkovaný těsně u zdi nebo u druhého automobilu.
Zatímco přední dveře mají konvenční uchycení, zadní dveře se vyklápějí protisměrně, protože mají panty vzadu. Protože chybí střední B-sloupek karoserie, vzniká otevřením předních a zadních dveří velký vstupní profil, který umožňuje snadný přístup do interiéru.