Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Opel přivezl do Brna sportovní OPC

Opelu se po letech, kdy bojoval  málem o holé přežití, letos opět daří. V Evropě i v České republice. Tady se v prodejích vrátil mezi deset největších značek.

Tento týden zákazníkům i novinářům představil dva své bonbonky. Vrcholy ze sportovní rodiny OPC – Opel Insignia OPC Unlimited a Corsu OPC v edici Nürburgring. Setkání se konalo na Masarykově okruhu v Brně. Zatímco větším z obou vozů jezdili hosté značky po silnicích v okolí autodromu, corsy řádily přímo na okruhu.
 
Co je OPC?

 Zkratka znamená Opel Performance Center

  • Od roku 1999 do konce roku 2010 se celosvětově prodalo přibližně 65 000 kusů.
  • Nejprodávanější byl model Astra OPC (přibližně 22 000 kusů v letech 1999-2000 a 2002-2010)
  • Druhá v prodejích je Zafira OPC (přibližně 15 600 kusů v letech 2001-2010)
  • Corsa OPC zaznamenala prodeje přibližně 13 500 kusů (2007-2010).
  • V roce 2010 se celosvětově prodalo přibližně 5000 modelů OPC.
  • Nejdůležitějšími trhy pro OPC modely značky Opel jsou Německo (přibližně 33 procent), Velká Británie (kolem 28 procent) a Švýcarsko (přibližně 14 procent)
29.říjen 2011