Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Opel prodal během 24 hodin 744 aut

Během již tradiční kampaně Opel 24 hodin, která probíhala od uplynulého pátku 1. března od 12:00 h do soboty 2. března do 12:00 h, se v ČR prodalo 744 nových vozů Opel. Dařilo se i na Slovensku.

„Prodat během jediného dne na tuzemském trhu, který už od závěru loňského roku stále zřetelně oslabuje, takové množství nových vozů považujeme za vynikající výkon,“ říká Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel. „Jde o druhý nejlepší výkon za celých osm let organizování kampaní Opel 24 hodin.“

Největší zájem byl o modely Astra nové generace (192 prodaných vozů) a Corsa (133 prodaných vozů).

„Se 129 prodanými vozy opět výborně zabodovala Meriva, která si získává stále větší popularitu jako ideální rodinný automobil,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel společnosti Opel C&S. „A nadšeni jsme i z nového SUV Mokka, které si zvolilo 85  zákazníků!“

„Potěšilo nás, že se prodaly i první modely ADAM, a to přesto, že ADAM byl na tuzemský trh uveden teprve v den zahájení akce Opel 24 hodin,“ říká Andrej Barčák, marketingový ředitel společnosti Opel C&S.

Vedle 744 vozů Opel prodaných během 24 hodin v ČR se v paralelní kampani na Slovensku prodalo 706 Opelů, což je nejlepší výsledek, jakého kdy která značka na slovenském trhu dosáhla. Celkem tedy v ČR a SR našlo své nové majitele během jediného dne a noci 1450 automobilů Opel!

12.březen 2013