Nabídka non-stop kampaně „Opel 24 hodin“ se odrazila v prodeji celkem 492 automobilů Opel, oznámil mluvčí značky Martin Hejral.
„Vzhledem ke složité situaci automobilového trhu hodnotíme letošní výsledek kampaně „Opel 24 hodin“ jako naprostý úspěch,“ říká Stephane Chauville, ředitel zastoupení značky Opel pro ČR a SR. „Znovu se ukázalo, že nová strategie Opelu, přicházející s výbornými produkty a agresivní nabídkou, nese své ovoce.“
„Čtyřiadvacetihodinovou“ prodejní kampaň Opel letos uspořádal již pošesté – a i letošní výsledek dokázal, že na dobře připravenou akci s kvalitní nabídkou zákazníci slyší.
„Kromě absolutního čísla prodejů nás velmi těší i to, že největší poptávka byla o novou Astru – to svědčí o zájmu, kterému se naše ambiciózní novinka těší mezi zákazníky,“ říká Jan Řepa, marketingový manažer značky Opel pro ČR a SR. „Na druhém místě se umístila Corsa, jejíž atraktivitu umocňuje nejenom čerstvý technologický facelift, ale i akční model „edice 111“, který si za výhodou cenu přiváží bohatou výbavu.“
Nejúspěšnějším prodejcem kampaně „Opel 24 hodin“ se stala společnost BS Auto, která prodala 62 vozů. A celkem devět dealerů se dostalo přes 30 prodaných vozů.