Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Owsianski novým marketérem Škody

Thomas Owsianski (45) se s účinností od 1. prosince 2012 stal vedoucím marketingu ŠKODA AUTO. Kam odešel jeho předchůdce?

Thomas Owsianski má dlouholeté mezinárodní zkušenosti z vedoucích funkcí v oblasti marketingu a prodeje v automobilovém průmyslu. Před svým nástupem do společnosti ŠKODA AUTO pracoval jako chief marketing officer pro Opel/Vauxhall, kde zodpovídal za marketingové aktivity obou značek.

 Předtím zastával tento pětačtyřicetiletý manažer různé vedoucí funkce ve společnostech GM a Ford v Německu, Maďarsku a v Rusku. Owsianski vystudoval ekonomii. Je ženatý a má dvě děti.

Dosavadní vedoucí marketingu společnosti ŠKODA Axel Schröder přebírá nové úkoly v rámci koncernu Volkswagen a stává se vedoucím marketingu značky Volkswagen v Brazílii. Schröder pro společnost ŠKODA AUTO pracoval několik let.

15.prosinec 2012