Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Pečenka odpovídal na Auto.cz

Šéf Škody ČR Petr Pečenka odpovídal tento pátek on-line na dotazy čtenářů Auto.cz. Padla i otázka na zaplacené novináře.

Petra Pečenky se ptali motoristé z Česka i ze Slovenska.

„Nemyslite si ze "objektivita" ceskej a slovenskej automobilovej novinarskej obce je "obmedzovana" hlavne objemom vasej inzercie? Preco si kriticke pripomienky k vozidlam Skoda musi precitat az napriklad na zahranicnych weboch. Napriklad na madarskych strankach, kde novinari maju odvahu napisat, ze predstavenie Rapidu sa podarilo na styl "multi-level marketingovej prednasky" , ze v Octavii 3 je relatko stieracov pocut v interieri aj pri vyssich rychlostiach atd. Netvrdim ze Skoda je zla, na Octavii napriklad jazdim aj ja, ale nemyslim si ze je taka dokonala ako je okato prezentovana v "nasich" testoch. Velkost kufra nie je vsetko,“ ptal se čtenář ze Slovenska.

„Když se podíváte na statistiky objemu finančních prostředků investovaných jednotlivými značkami do inzerce zjistíte, že některé konkurenční značky vozů, které i když prodávají několikanásobně nižší počet aut než ŠKODA, tak do inzerce investují i několikanásobně větší objem peněz…za nás mohu již po několikáté prohlásit, že za testy vozů redakcím neplatíme, a to ani napřímo ani formou inzerce. O to víc nás těší, že je ŠKODA v naprosté většině srovnávacích testů tak úspěšná,“ odpověděl Petr Pečenka.

 

Celý on-line chat je k vidění na Auto.cz

 



18.únor 2013