K překvapivému kroku se letos rozhodl generální ředitel Peugeotu ČR Jean-Claude Fontas. „Nebudeme nabízet žádné slevy, protože cenové závody jsou sebevražedné,“ řekl v rozhovoru pro časopis Automakers.
„Všichni na slevy čekají, protože český trh je specifický v tom, že je plně orientován na akční diskonty. Sleva je hlavním trendem trhu, rozhodujícím faktorem při nákupu nového auta. Ale to je dlouhodobě neudržitelné, protože když se pustíme do slevových závodů, vždycky se najde někdo, kdo jde ještě níže. A na konci toho souboje budou dovozci muset tu vámi zmíněnou sebevraždu spáchat, protože už nebudou moci generovat zisky. Pak bude nemožné investovat do produktu a prodejní sítě. Proto musíme být velmi opatrní. Slevy jsou efektivní jen v krátkém období, v dlouhodobém horizontu je to riskantní,“ řekl Fontas v rozhovoru pro náš portál a časopis.
Více se dočtete v druhém letošním vydání Automakers!