Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Peugeot prodal 80 aut výživářům ze Starlife

Peugeot Česká republika a Starlife uzavřely dohodu o marketingové a obchodní spolupráci, jejímž výsledkem pro Peugeot bude přes 80 prodaných vozů a zviditelnění značky v rámci projektů „Nejúspěšnější sportovec roku“ a „Odznak všestrannosti olympijských vítězů“.

Před několika týdny rozšířila řadu fleetových klientů značky Peugeot společnost Starlife. Tato firma zabývající se zejména prodejem potravinových doplňků zdravé výživy je také iniciátorem projektů Nejúspěšnější sportovec roku a Odznak všestrannosti olympijských vítězů. Společnost Peugeot Česká republika je partnerem obou těchto projektů, jejichž cílem je podpora sportovců, ocenění talentů, motivace dětí ke sportu a zdravému životnímu stylu. Všechny akce pořádané v rámci projektů zaštiťují olympionici Šárka Kašpárková, Roman Šebrle a Robert Změlík.

Robert Změlík, představitel společnosti Starlife: „S Peugeotem jsme navázali zajímavou spolupráci jednak z v oblasti prodeje vozů a následného servisu a dále také z hlediska marketingových aktivit týkající se našich projektů. Těší nás zájem společnosti Peugeot podporovat sport a pohybové aktivity mládeže. Tato dynamická automobilka do našich projektů dokonale zapadá. Nadčasový design vozů Peugeot se velice líbí jak mně, tak i reprezentantům naší firmy, kteří navíc velice oceňují komfort a úspornost těchto automobilů.“

Společnost Starlife dosud odebrala 30 vozů modelových řad Peugeot 308 SW, 207 SW a Partner. Dalších deset automobilů je zatím v podobě objednávek a do konce roku by flotila Starlife měla překročit osmdesát vozů Peugeot.

 

 

24.duben 2013