Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Prodej motorek díky teplé zimě stoupl o 64 procent

Tuzemský prodej nových motocyklů se v lednu a únoru proti loňsku zvýšil o 64 procent na 1527 strojů. Za prudkým zvýšením odbytu jsou zejména rekordně teplá zima i rostoucí koupěschopnost obyvatel, řekl tajemník Svazu dovozců Pavel Tunkl.

O zájmu o jednostopá vozidla svědčí i počet dovezených ojetých motocyklů, který byl téměř totožný s prodejem nových. Zatímco loni tuzemským prodejům nových motocyklů kralovala Honda před Yamahou, letos se v lednu a únoru situace otočila a nejprodávanější značkou se stala Yamaha. Ta prodala 149 strojů proti loňským 62, což představuje nárůst o 140 procent. Honda zvýšila prodej o 59 procent na 124 strojů. Třetí skončila další japonská značka Suzuki s růstem o 71 procent na 108 motorek.

29.březen 2007