Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Prodej přes internet letos v Česku raketově roste

Zájem o koupi auta přes internet vzrostl tento rok o desítky procent. Celkem se přes web prodalo několik tisíc nových a ojetých vozů. Uvedlo to Sdružení automobilového průmyslu.

Jeden z největších internetových prodejců nových a předváděcích vozů Automodul.com zvýšil od ledna do září prodej o 60 procent na 731 automobilů. Zatímco v klasických autosalonech si drží domácí značka Škoda téměř poloviční podíl, na internetu si ji podle statistiky serveru pořizuje jen čtvrtina zákazníků. Následuje Renault s téměř shodným podílem a třetí je Volkswagen s 11 procenty.  Prodej na internetu podle něj dokáže konkurovat klasickému prodeji zejména příznivější cenou, a to kvůli nižším nákladům na prodej, ale i snadnou možností srovnání nabídek z jednoho místa.
8.listopad 2006