Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Prodej v Číně se v dubnu zvýšil o 13,4 procentaProdej v Číně se v dubnu zvýšil o 13,4 %

Prodej aut v Číně se v dubnu meziročně zvýšil o 13,4 procenta na 1,84 milionu vozů. Vyplývá to z údajů, které dnes zveřejnil čínský svaz výrobců automobilů (CAAM).

Údaj zahrnuje osobní a nákladní vozy a autobusy. Čína je největším automobilovým trhem světa. Za první čtyři měsíce roku tu prodej stoupl o 13,2 procenta na 7,27 milionu vozů.

Prodej samotných osobních aut v dubnu stoupl o 13 procent na 1,44 milionu. Od počátku roku pak stoupl o 16 procent na 5,86 milionu vozů, napsaly agentury DPA a Reuters.

V letošním roce by měl prodej aut v Číně stoupnout o sedm procent. Třetím rokem za sebou tak bude procentní růst prodeje pouze jednociferný. Podle analytiků a zástupců odvětví relativně pomalý růst zřejmě způsobí zesílení konkurence na trhu a problémy menším domácím značkám. Loni prodej aut v Číně stoupl o 4,3 procenta a v roce 2011 o 2,5 procenta.

Čína v roce 2009 díky silnému růstu prodeje vystřídala Spojené státy na pozici největšího automobilového trhu světa. Přední světové automobilky se snaží expanzí v Číně a na dalších rozvíjejících se trzích kompenzovat slabší poptávku ve vyspělých zemích.

Na čínský trh se výrazněji snaží proniknout i Škoda Auto. V budoucnu chce prodávat v Číně zhruba půl milionu vozů ročně. Pro Škodu Auto již dnes Čína představuje největší trh. Loni zákazníkům v Číně dodala 235.700 vozů, o sedm procent více než před rokem. Nejprodávanějším modelem je zde Octavia.

Prodej v Číně se v dubnu zvýšil o 13,4 procenta
Prodej aut v Číně se v dubnu meziročně zvýšil o 13,4 procenta na 1,84 milionu vozů. Vyplývá to z údajů, které dnes zveřejnil čínský svaz výrobců automobilů (CAAM).

Údaj zahrnuje osobní a nákladní vozy a autobusy. Čína je největším automobilovým trhem světa. Za první čtyři měsíce roku tu prodej stoupl o 13,2 procenta na 7,27 milionu vozů.
Prodej samotných osobních aut v dubnu stoupl o 13 procent na 1,44 milionu. Od počátku roku pak stoupl o 16 procent na 5,86 milionu vozů, napsaly agentury DPA a Reuters.
V letošním roce by měl prodej aut v Číně stoupnout o sedm procent. Třetím rokem za sebou tak bude procentní růst prodeje pouze jednociferný. Podle analytiků a zástupců odvětví relativně pomalý růst zřejmě způsobí zesílení konkurence na trhu a problémy menším domácím značkám. Loni prodej aut v Číně stoupl o 4,3 procenta a v roce 2011 o 2,5 procenta.
Čína v roce 2009 díky silnému růstu prodeje vystřídala Spojené státy na pozici největšího automobilového trhu světa. Přední světové automobilky se snaží expanzí v Číně a na dalších rozvíjejících se trzích kompenzovat slabší poptávku ve vyspělých zemích.
Na čínský trh se výrazněji snaží proniknout i Škoda Auto. V budoucnu chce prodávat v Číně zhruba půl milionu vozů ročně. Pro Škodu Auto již dnes Čína představuje největší trh. Loni zákazníkům v Číně dodala 235.700 vozů, o sedm procent více než před rokem. Nejprodávanějším modelem je zde Octavia.
10.květen 2013