Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Prodeje Škody rostly v dubnu o 20 procent

Škoda Auto zaznamenala během měsíce dubna ve všech regionech své působnosti nárůst prodejů. Celkový prodej vozů značky Škoda oproti stejnému období loňského roku vzrostl o 23,3 % na 63.726 vozů. Kumulace prodejů od ledna do dubna 2008 vzrostla proti loňskému roku o 17,7 % na 237.200 vozů. Firma to uvedla v pátek v tiskové zprávě.

  

Nejdynamičtěji rostoucími trhy jsou za v první čtyři měsíce letošního roku s 14.231 vozy Rusko (+75,3 %), s 6.396 vozy Indie (50,4 %) a s 22.032 vozy Čína (náběh).

 

Úspěšně se na světových trzích etablovala nová Škoda Fabia Combi, která byla v dubnu poprvé k dispozici ve všech výbavových variantách. Svého předchůdce s 9.623 vozy překonala o 24,5 %. Prodeje krátkého provedení této modelové řady počtem 13.267 vozů vzrostly o 25,8 % oproti měsíci dubnu loňského roku.

 

Nejoblíbenějším modelem značky je Škoda Octavia s prodejem 25.475 vozů (+42,9 % proti dubnu loňského roku). Provedení Škoda Octavia Tour se prodalo 7.500 vozů (+16,3 % proti dubnu loňského roku).

 

„Pozitivní vývoj prodejů nás těší tím spíš, že v současné době jsme krátce před uvedením nového superbu, který se brzy dostane k zákazníkům na všech významných světových trzích,“ uvedl Fred Kappler, člen představenstva odpovědný za prodej a marketing a dodal: „Rosteme především na nových trzích v Rusku, Číně a Indii. V roce 2007 tvořily tyto země jedenáct procent celkového odbytu Škoda Auto. Podle vývoje během prvních čtyř měsíců bude rostoucí trend pokračovat i v roce 2008.“

 

26.květen 2008