Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Raschig chce pozvednout český Opel

Značka Opel chce doplnit svoji dealerskou síť v Česku. „Na mapě naší dealerské sítě vidím patnáct bílých míst,“ řekl dnes našemu portálu nový šéf tuzemského GM Steffen Raschig.

 

Osmatřicetiletý Raschig se dnes poprvé představil českým novinářům v pražské restauraci Marco Polo. Dosud působil v marketingu a prodeji značky Chevrolet v Německu. Od roku 1991 pracoval v řadě vedoucích pozic v oblasti automobilového marketingu a prodeje. Během uplynulých tří a půl roku působil u značky Chevrolet v Německu. „V České republice mám dvouletý kontrakt, rád bych zde posílili pozice zneček Opel a Chevrolet,“ řek Raschig přítomným.

„U Opelu bych rád nastartoval postupné zvyšování tržního podílu. Vidím zde pespektivu zhruba pěti procent,“ řekl v rozhovoru pro portál Autodealers.cz. „Nebude to ale hned, pochybuji, že bych to stihl do dvou let svého působení v Praze. Součástí strategie by mělo být i posilování sítě našich prodejců. Vidím v ní zhruba patnáct neobsazených lokalit,“ řekl nám Raschig.

 

6.červen 2008