Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Renault uspořádal Dámské odpoledne

Jednou ze zajímavých marketingových aktivit Renault ČR jsou akce zaměřené na specifické cílové skupiny zákazníků. Jednou z nich bylo Dámské odpoledne, jehož už sedmý ročník proběhl ve čtvrtek 28. května v pražském Trojském zámečku.

 „Poprvé nám po sedmi letech nepřálo počasí, ale ani to neodradilo k hojné účasti,“ řekla mluvčí značky Jitka Skaličková.  V  programu nechyběla módní přehlídka modelů Tatiany Kováříkové, poradenství v módních trendech, masáže a další, pro ženy zajímavé akce, ale především předvedení novinek a zkušební jízdy s většinou současných modelů automobilů Renault. Výhradně Dámského odpoledne Renaultu se také zúčastnila řada známých osobností.

 
-ber- 
8.červen 2009