Kategorie
Značky
Regiony
 
 

SEAT opět bodoval v České ceně za PR

PR projekt značky SEAT byl již pošesté oceněn mezi nejlepšími projekty v České ceně za Public Relations, nejprestižnější oborové soutěži v České republice.

Tentokrát si bronzovou příčku odnesl projekt novinářské prezentace nových a historických vozidel značky SEAT s názvem „3 země jednou ranou“, který originálním způsobem propojil historii a současnost španělské značky s nejkrásnějšími místy České republiky.

Ocenění na slavnostním vyhlášením v Centru současného umění DOX převzal Filip Stoulil, Koordinátor marketingu a prodeje a PR Komunikace značky SEAT, Zorka Mašková, Key Account manažerka a Eva Bláhová, Key Event manažerka, obě z agentury AC&C Public Relations. Značka SEAT se tak spolu se svojí agenturou AC&C Public Relations stala s celkem 2 zlatými, 1 stříbrnou a 3 bronzovými oceněními historicky nejúspěšnější automobilovou značkou v soutěži, která se letos konala již po čtrnácté.

Přehled cen:

Uvedení nového modelu SEAT Altea Freetrack na český trh (3. místo v roce 2008)
Express your emotions – Launch vozu SEAT Ibiza (3. místo v roce 2009)
OLÉ OLÉ! (1. a 2. místo v roce 2016)
České video ve španělském TopGearu (1. místo v roce 2018)
3 země jednou ranou (3. místo v roce 2019)

Zdroj: SEAT, Zorka Mašková
10.červen 2019