Kategorie
Značky
Regiony
 
 

SEAT v prvním čtvrtletí zvýšil prodej

Zatímco celkový počet registrací nových osobních vozů poklesl v prvním čtvrtletí 2013 meziročně o více než 16 %, dokázal SEAT zvýšit svoje prodeje o 35 %.

V žebříčku značek na českém trhu podle statistik registrací sestavovaných Svazem dovozců automobilů (SDA) poskočil SEAT z 19. místa na 14. pozici a svůj tržní podíl zvýšil v meziročním srovnání z 1,27 % na 2,05 %.

Během prvních tří měsíců letošního roku bylo v České republice registrováno 746 nových vozů SEAT oproti 552 vozům ve stejném období loňského roku. Nejžádanější jsou i nadále vozy SEAT Ibiza (407 registrací), dodávané ve třech karosářských variantách, ale zájem zákazníků vzbudily i nové generace modelů Leon (140 vozů) a Toledo (101 vozů), které byly na český trh uvedeny v závěru loňského roku, a jejich prodej se teprve rozjíždí. Pro MPV Altea a Alhambra se rozhodlo 55, resp. 27 zákazníků, zatímco malé Mii má na svém kontě 12 registrací.

“V prvním čtvrtletí se nám podařilo skvěle naplnit prodejní cíle, které jsme si dali s příchodem nových modelů Toledo a Leon na český trh. I do dalšího průběhu letošního roku vyhlížíme s optimismem, protože SEAT má v plánu svou produktovou řadu dále rozšiřovat. V nejbližších týdnech se například u prodejců objeví zcela nový třídveřový Leon SC, který dále zatraktivní naši nabídku,” říká Aleš Novák, vedoucí divize SEAT společnosti Porsche Česká republika.

12.duben 2013