Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Šéf Citroënu prezentoval novou identitu značky

Nový generální ředitel českého Citroënu Frédéric Passemard oznámil v pátek v pražskémn kině Village Cinemas, že značka mění po 26 letech svojí vizuální identitu. Měí se firemní logo, ale také prodejny, reklamní spoty či internetové stránky. Značka představila 6. února novou strategii současně ve 34 zemích světa.

Nová vizuální identita, nové vztahy se zákazníky, nová řada výrobků: Citroën chce takto otevřít novou stránku své historie. Naposled se prý podobná změna uskutečnila v roce 1983. A protože firma nezapomíná na svou historii, učinila tak letos tak v den výročí narození svého zakladatele. Cíl: pokračovat v dynamice, kterou vyvolal úspěch nových modelů uvedených na trh v posledních deseti letech, zhodnotit značku CITROËN a podpořit její komplexní nabídku.
18.únor 2009