PR manažer Lexusu Petr Žemlička odchází po čtyřech letech od značky. „Šel jsem dobrovolně, zlákaly mě zajímavé projekty,“ řekl našemu portálu. O co se jedná?
Žemlička působil v letech 2002-2005 v marketingovém oddělení divize Audi společnosti Import Volkswagen Group, kde měl na starosti koordinaci marketingových aktivit prodejní sítě Audi. K Lexusu přešel od značky Vertu, výrobce mobilních telefonů, kde působil na pozici marketingového manažera. V roce 2007 byl v pověřen divizí Lexus společnosti TOYOTA MOTOR CZECH přípravou a vedením crossmarketingového projektu LEXUS LOUNGE by L´ANGOLO, který se stal unikátním nástrojem v komunikaci značky s klientelou a odbornými médii. Nyní ale míří do vlastního podnikání. „Jde o projekt mezinárodního golfového portálu. Dohodl jsem se s investory, kteří hledali PR manažera a budu se nyní věnovat hlavně této záležitosti,“ řekl v pondělí našemu portálu.