Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Servisy Škody nabízejí „Pick-up & delivery“

Škoda Auto uzavřela ve spolupráci s autorizovanými partnery showroomy, a to včetně prodejních míst ojetých vozů certifikovaného programu ŠKODA Plus. O tom, zda zůstane zachována mobilita klientů a jaké služby jsou nadále nabízeny jsme hovořili s mluvčím značky Pavlem Jínou.

Jaké služby zůstaly zachovány? Budete se u prodeje nových aut orientovat na online prodeje?

Mobilita stávajících majitelů vozů ŠKODA tak zůstane stoprocentně zachována. Záruční i pozáruční servis poskytují všichni autorizovaní partneři značky ŠKODA ve standardní podobě. I po dobu uzavření prodejen mohou být zákazníci v kontaktu se svými prodejci. Konzultace probíhají telefonicky, elektronickou poštou i dalšími kanály. Do popředí zájmu se nyní dostanou především on-line formy prodeje. Jsme dobře připraveni díky platformě ŠKODA Online, kde lze objednávat vozy na operativní leasing z pohodlí domova bez nutnosti osobní návštěvy.

Jakým způsobem budou prodejci přijímat a vydávat auta ze servisů?

Všude samozřejmě panují přísná bezpečnostní opatření, která byla zavedena již na jaře v rámci první vlny. Vedle povinnosti mít zakrytá ústa a nos jde zejména o omezení přímého kontaktu a dodržování rozestupů, využívání ochranných pomůcek servisním personálem nebo dezinfekční prostředky pro zákazníky. Jim jsou na webových stránkách jednotlivých servisních partnerů přehledně k dispozici telefonní čísla a e-mailové kontakty, přes které se mohou do servisu objednávat. Pracovníci příjmu po dohodě s klientem naplánují návštěvu servisu tak, aby byl maximálně omezen kontakt s dalšími zákazníky v prostorách servisu. ŠKODA AUTO Česká republika také doporučuje svým servisním partnerům průběžné čištění a dezinfekci kontaktních ploch a dílenského vybavení.

Budete případně zajišťovat i odvozy vozidel ke klientům?

Celá řada servisních partnerů nabízí i službu „Pick-up & delivery“, tzn. vyzvednutí vozidla u zákazníka a zpětné doručení po opravě. O dostupnosti rozšířených služeb se zákazníci mohou informovat telefonicky či e-mailem u jednotlivých servisních partnerů ŠKODA.

Máte dostatek respirátorů a dalších ochranných prostředků?

V době před vypuknutím druhé vlny pandemie jsme vše naskladnili v dostatečném počtu kusů a to samé platí i o našich autorizovaných partnerech.

Máte nějaké problémy s nedostatkem pracovních sil z důvodů nakažení, karantény, nutnosti hlídání dětí, atd.

Situace se mění každým dnem, nicméně v současné době neevidujeme žádné uzavření provozovny našeho partnera z důvodu pandemie.

Zdroj: Škoda Auto, Pavel Jína
26.říjen 2020