Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Showroomy automobilek opět v plném provozu

Po několikaměsíčním uzavření vynuceném vládními nařízeními mohly v pondělí 10. května obnovit svou činnost autosalony autorizovaných prodejců.

Po několikaměsíčním uzavření vynuceném vládními nařízeními mohou obnovit svou činnost autosalóny autorizovaných prodejců na území ČR.

„Otevření showroomů je spojeno s dodržováním přísných hygienických opatření, jejichž cílem je minimalizovat zdravotní rizika pro zákazníky i zaměstnance. Tato opatření fungují již od loňského roku a jsou uplatňována i v autorizovaných servisech, které se naplno otevřely zákazníkům před 4 týdny,“ uvedla Škoda Auto, která má v tuzemsku největší síť lokálních dealerství.

Také dealerská síť značky KIA je na osobní kontakt se zákazníky pečlivě připravena. České zastoupení automobilky pro ně zajistilo zvýšené zásoby vozů na centrálním skladu, včetně nabídky financování a další formy podpory. Samotní dealeři jsou zásobeni hygienickými prostředky, širokou nabídkou příslušenství a dalšími nezbytnými službami.

Generální ředitel Kia Czech Arnošt Barna

„Znovuotevření prodejen je pro nás samozřejmě velmi důležité, protože ne všichni zákazníci jsou připraveni nakupovat vozy z domova pomocí digitálních prostředků komunikace,“ říká Arnošt Barna generální ředitel společnosti Kia Czech a dodává: „Většina zákazníků i nadále preferuje osobní kontakt, testovací jízdu a výběr vozu na základě konzultace s prodejcem.“

„Podle našich informací z dealerské sítě víme, že zákazníci, hlavně z privátní sféry, se už těší na převzetí svého vozu, ale také na to, že o koupi nového vozu budou moci osobně jednat a objednat si jej. Často totiž v souvislosti s pandemií odkládali jak převzetí objednaného vozu, tak proces samotného vybírání a testování,“ říká Kateřina Vaňková tisková mluvčí společnosti Kia Czech.

Pro skupinu zákazníků, která v průběhu loňského a letošního roku postupně narůstá, odstartovala značka Kia jako jedna z prvních automobilek začátkem května online prodej.

Zatím těmto progresivním zákazníkům přes novou online platformu nabízí elektrické a plug-in hybridní vozy, výhledově však plánuje nabídku rozšířit i o další modely.

Při návštěvě showroomu stejně jako servisu je třeba dodržovat všechna platná zdravotní opatření, ke kterým mimo jiné patří rozestupy ve vnitřních prostorách s využitím ochranných prostředků dýchacích cest, a to jak zaměstnanců dealerství Kia, tak i zákazníků. Veškeré prostory dealerství jsou vybaveny dezinfekčními přípravky a počítá se i s pravidelným ozónováním prostor a vystavených vozů.

 

10.květen 2021