Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Škoda se chlubí historickým rekordem v prodejích

Mladoboleslavská značka dosáhla v září, s celkovým počtem 52.064 prodaných vozů, historicky nejlepšího zářijového výsledku. V prvních devíti měsících roku 2006 dodala zákazníkům celkem 410.719 vozů (nárůst prodeje o 11,1%).

Motorem pro zvýšení objemu byla především modelová řada Octavia, která s 202.617 dodanými vozy překonala loňské výsledky o 18,1%. Pro vůz značky Škoda se v západní Evropě rozhodlo celkem 229.051 zákazníků, o 8,4% více než v loňském roce. V Německu firma dosáhla kumulativního tržního podílu ve výši 3,5%. Ve střední a východní Evropě Škoda v prvních třech čtvrtletích dodala zákazníkům celkem 152.829 vozů (nárůst +12,5%).
Silný růst zaznamenala v Rusku, Rumunsku a Pobaltí. V České republice potvrdila vedoucí pozici na trhu v segmentu osobních vozů, s tržním podílem 23,3% je také jedničkou na trhu užitkových vozidel.V Asii a v Zámoří mezi lednem a zářím dodala zákazníkům celkem 28.839 vozů, o 28,1% více než v předchozím roce. Odbyt stoupl zejména v Indii (9.222 vozů, +39,8%), Egyptě (3.168 vozů, + 67,8%) a v Izraeli (2.696 vozů, +28,1%).

8.listopad 2006