Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Škoda zvýšila v pololetí prodej o 12,4 procenta

Automobilka Škoda Auto letos v prvním pololetí meziročně zvýšila prodej o 12,4 procenta na 274.904 automobilů. Oznámil to dnes její tiskový odbor. Nejprodávanější modelovou řadou byla Octavia a Octavia Tour, za ní následovala Fabia a Škoda Superb.
 

Na domácím trhu automobilka prodala 31.954 vozů, což představovalo snížení prodeje o 1,6 procenta. Pokles prodejů na tuzemském trhu podle vyjádření firmy způsobil více než šestiprocentní propad domácí poptávky po nových vozech a nárůst dovozu ojetých osobních automobilů o 12,6 procenta.  Celosvětově se nejvíce prodávaly modelové řady Octavia a Octavia Tour, které oslovily 136.902 zákazníků, o pětinu více než v prvním pololetí předchozího roku. Za nimi následuje Fabia se 126.450 prodanými vozy. Pro limuzínu Škoda Superb se rozhodlo 10.709 zákazníků.

30.červenec 2006