Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Škodovácká roadshow začala

Nad Prahou létala na konci minulého týdne šedesátimetrová vzducholoď s nápisem Roomster. Začala tak roadshow na podporu prodejů nového modelu Škody .

Originální Roadshow bude ohlašovat příchod Roomsteru v celkem 18 metropolích 11 zemí Evropy. Akce partnersky podporovaná společností Shell, po jednotlivých městech Evropy bude putovat až do 22. října. V centrech měst vyroste pozemní základna, složená ze šesti modulů se specifickou obsahovou náplní. Modul Ratio například nabídne technická data vozů či vystavený motor, zatímco sousední Emotion představí barvy, design, čalounění interiéru a také koutek stylisty. Pro návštěvníky jsou připraveny i internetové terminály, konzole Playstation, hokej a další atrakce. Roomster Roadshow doprovází výše zmíněná vzducholoď Skyship nesoucí na boku obří reklamu. Ještě do konce roku 2006 vyrobí Škoda Auto nejméně 15 000 vozů, v dalších letech pak počítá s prodejem nejméně 50 000 roomsterů ročně.
9.srpen 2006