Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Škodovka má nový pavilon ve Wolfsburgu

Pro návštěvníky areálu Autostadt ve Wolfsburgu se v sobotu 8. srpna 2009 otevřely dveře nově koncipovaného pavilonu společnosti Škoda Auto.

Pozměněný stánek, prezentující tradiční českou automobilku, za přítomnosti předsedy představenstva koncernu Volkswagen Prof. Dr. Martina Winterkorna slavnostně otevřeli Reinhard Jung, předseda představenstva společnosti Škoda Auto a Otto Ferdinand Wachs, jednatel společnosti Autostadt.
 
Zcela přepracovanou prezentaci značky Škoda charakterizuje prosvětlené a lákavé prostředí, v jehož centru jsou vedle představení aktuálních modelových řad i hlavní hodnoty značky, označované jako „Human Touch“ a „Simply Clever“. Vnější architektura, dílo známého českého architekta Prof. Dr. Bořka Šípka, zůstala zachována. Jeho renomovaná díla se m.j. nachází i v Museum of Modern Art v New Yorku, v Muzeu dekorativního umění v Paříži, další díla hostí též Vitra Design Museum ve Weilu nad Rýnem.
 
 
 
Na velkorysé ploše o velikosti 650 metrů čtverečních mohou návštěvníci prozkoumat čtyři zóny, v nichž se vše točí kolem značky a jejích produktů. Za tímto účelem byly odstraněny vnitřní stěny a kopule nad středem expozice je prosklená – zde v centru pavilonu je v současné době vystaven vůz Škoda Yeti – nový kompaktní model kategorie SUV.
21.srpen 2009