Kategorie
Značky
Regiony
 
 

ŠkoFIN hledá nového marketéra

Ve ŠkoFINu skončil tento týden Luděk Šantora a firma hledá nového manažera.

Šantora měl jeden rok ve firmě na starosti sloučení, reorganizaci a stabilizaci oddělení marketingu a obchodu (péče o dealerskou síť a fleet) o celkovém počtu 60 lidí. Cílem pro rok 2012 byl růst nového obchodu, zmíněná reorganizace týmu, posílení prodeje v terénu, včetně nastavení KPI´s, a to vše při úzké spolupráci se značkami koncernu VW.

„U Luďka Šantory jsme ocenili jeho názor na věc a nadhled. V roce 2012 se nám podařilo splnit strategické obchodní cíle. Velmi úspěšná byla naše reklamní kampaň k oslavě 20. výročí založení společnosti. Pozici vedoucího obchodu a marketingu plánujeme v brzké době obsadit,“ uvádějí jednatelé ŠkoFINu Jiřina Tapšíková a Jan Kranát.

 

20.leden 2013