Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Středoevropský Nissan dočasně bez šéfa

François Goupil de Bouillé, současný generální ředitel Nissan Sales Central & Eastern Europe, byl s platností od 1. dubna jmenován viceprezidentem Nissan Europe, divize Sales Operations se zodpovědností za prodejní činnost v západní Evropě. O obsazení pozice generálního ředitele NSCEE bude rozhodnuto v krátké době. Firma má také nového marketingového ředitele. 

 
Působištěm de Bouillého bude švýcarské Rolle a bude podřízen Simonu Thomasovi, vrchnímu viceprezidentovi pro Sales & Marketing a Western Europe Sales Operation.
 
Novým marketingovým ředitelem Nissan Sales Central & Eastern Europe byl jmenován Jean-François Reynaud. Svou kariéru v automobilovém průmyslu zahájil ve společnosti Renault, kde působil na prodejních a marketingových pozicích ve Francii a Velké Británii. Zastával mimo jiné funkci globálního produktového manažera modelových řad Mégane a Scénic a účastnil se prací na studiích aliance společností Nissan a Renault. V roce 2000 byl jmenován generálním manažerem marketingu modelu Primera ve společnosti Nissan Europe.  Od roku 2002 až do současnosti zastával funkci marketingového ředitele společnosti Nissan ve Španělsku.
 
Nissan Sales Central & Eastern Europe, regionální organizační jednotka Nissan Europe, zodpovídá za prodejní a poprodejní aktivity společnosti Nissan na trzích v České Republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. 
27.březen 2008