Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Toyota spouští akci “Týden úspor”

Toyota Motor Czech připravila pro  zákazníky kampaň nazvanou “Týden úspor”, která proběhne u všech autorizovaných partnerů Toyota ve dnech 23.- 28.3. 2009´.

Celá kampaň je zaměřena na prezentaci nové koncepce Toyota Optimal Drive, přinášející údajně snížení spotřeby paliva i škodlivých emisí a zároveň zvýšení výkonu pohonné jednotky. A právě tato nová koncepce, snižující provozní náklady, nyní výrazně charakterizuje nejprodávanější model Yaris s akční cenou 249.900,-Kč (motor 1,0l VVT-i, výkon 68 k, spotřeba 5,0l/100km, emise CO2 118g/km) a také model Auris s akční cenou 349.900,-Kč (motor 1,33l Dual VVT-i, výkon 101 k, spotřeba 5,9l/100km, emise CO2 139g/km) v modelové verzi roku 2009.
 
Oba modely navíc prý  poskytují standardně bohatou základní výbavu zahrnující klimatizaci, rádio s RDS a CD s možností přehrávání MP3 a WMA nebo elektricky ovládaná přední okna. Součástí této týdenní prezentace Toyoty, zahrnující testovací jízdy obou modelů je rovněž nabídka profinancování nákupu vozu skrze leasingový produkt Toyota pojištění s rokem povinného ručení zdarma od společnosti Toyota Financial Services.
2.duben 2009