Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Vandelle: Citroën vyšplhal na 6. příčku

Značka CITROËN prodala za období leden až duben 2 465 osobních a lehkých užitkových vozů a obsadila tak 6. místo na trhu.

CITROËN je podle zprávy importu jedinou značkou v první desítce, která roste a to hned o 12%! Dařilo se jí hlavně v oblasti prodeje osobních vozů: 2 189 ks znamená nárůst o 18 % a šestou příčku s 4,25% podílem na trhu (období leden až duben 2013). Zůstává tak před značkami Renault i Kia.

Měsíc duben přinesl 631 nových registrací osobních vozů a tím i nárůst o 22,3%. Obchodní nabídka Cool ceny bez 21% DPH zaujala hlavně budoucí klienty vozů Citroën C1 a velkoprostorových modelů Citroën C3 Picasso, Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso. Z modelové řady DS se na špici vyhoupl vůz Citroën DS4 a první majitelé si odvezli i novinku Citroën DS3 Cabrio. Také užitkovým vozům CITROËN se v dubnu dařilo: 10,41% podílu na trhu a zvýšení prodejů o 11,7%.

„Těší mě takový zájem zákazníků o naše vozy a chci jim poděkovat za důvěru“, uvedl ředitel značky CITROËN v ČR Sébastien Vandelle. „Pro měsíc květen přicházíme s novým, v automobilovém průmyslu ojedinělým projektem, konceptem CITROËN CASHBACK. Byl bych rád, kdyby tato naše obchodní nabídka zaujala svou výhodností co nejširší spektrum potenciálních zákazníků a přivedla je do showroomů našich prodejců pro konkrétní obchodní nabídky“ dodal S. Vandelle.

Principem CASHBACKu je poskytnout zákazníkovi při nákupu auta prodejní pobídku nikoliv formou přímé slevy na faktuře, ale vyplacením peněz převodem na účet, a to až do výše 180 000 Kč.

9.květen 2013