Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Velká škatulata v Lexusu

Toyota Motor Czech oznámila personální změny v divizi Lexus Praha.

Dosavadní PR manažer značky Lexus Petr Žemlička se rozhodl hledat nové výzvy za hranicemi organizace Toyota. Jeho nástupce se stal 1. února David Valenta. Ten má u značky Lexus již několikaleté zkušenosti a se zástupci médií v minulosti spolupracoval za svého působení v Lexus Lounge. V poslední době pracoval na pozici specialisty prodeje (Field & Sales) v úzké spolupráci s autorizovanými partnery v obou zmiňovaných zemích.

Antonín Tulach zodpovídá za marketing značky Lexus a nyní se jeho působnost rozšiřuje i na oblast prodeje na pozici manažera prodeje a marketingu značky Lexus. Antonín Tulach pracuje pro Toyotu již od roku 2000 a v roce 2008 přešel ke značce Lexus.

Petr Najman byl jmenován do pozice specialisty pro oblast produktů a projede značky Lexus. K Toyotě natoupil v roce 2006 a zodpovídal za brand marketing v souvislosti s produkty, tvorbou cen a řízením nabídky/poptávky. Divize Lexus společnosti Toyota Motor Czech pokrývá aktivity v České republice i na Slovensku, což se vztahuje i na všechny z výše uvedených funkcí.

12.únor 2010