Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Volvo sloučilo v ČR sítě Volvo Trucks a Renault Trucks

Sítě Volvo Trucks a Renault Trucks v České republice prošly revizí, na jejímž základě bylo rozhodnuto o jejich sloučení s účinností od 15. března 2013.

V předchozí struktuře skupiny Volvo v Evropě fungovaly dvě samostatné sítě pro Volvo Trucks a Renault Trucks. V zemích, kde mají obě značky silné postavení na trhu, bude toto uspořádání zachováno. Na trzích, kde jedna nebo obě značky nemají dostatečně silné postavení, vidí skupina Volvo příležitost v jejich integraci. To zákazníkům přinese výhody v podobě silnější sítě a širší nabídky produktů z jednoho prodejního místa. 

V České republice bylo rozhodnuto o sloučení aktivit Volvo Trucks a Renault Trucks do jedné integrované sítě, v důsledku čehož došlo i ke sloučení české centrály Volvo Trucks a Renault Trucks do jedné organizace. Každá ze značek má i přes toto sloučení nadále vyhrazený samostatný obchodní tým. Robert Grozdanovski, dříve generální ředitel Volvo Trucks v České republice, se od 15. března ujímá funkce generálního ředitele Volvo Group Trucks Sales & Marketing v České republice. 

„Servisní a prodejní síť má velký význam pro zajišťování špičkových služeb pro naše zákazníky,” říká Robert Grozdanovski. „Provedením této změny zvýšíme hustotu servisní sítě   v České republice a tím dosáhneme lepší kvality služeb pro všechny zákazníky. V současné době na integraci usilovně pracujeme a jsem přesvědčen, že v následujících měsících budeme mít další informace. Navíc v červnu představíme naprosto nové modelové řady Renault Trucks, a tím naplno rozvineme potenciál obou značek skupiny Volvo v České republice .“

15.březen 2013