V showroomu nové centrály importu Hyundai v Praze se v úterý odehrála národní premiéra modelu i30.
„Hyundai je nejdynamičtěji rostoucí značkou na Českém trhu, to platí i o Evropě. V prvních devíti měsících jsme v tuzemsku prodali 8600 aut, což znamená meziroční nárůst o 25 procent,“ pochlubil se na úvod konference ředitel Hyundai Motor Czech Vladimír Vošický.
Druhá část konference patřila vozu i30, který se vyrábí v Nošovicích. Jeho poslední verze se ukázala poprvé letos ve Frankfurtu, k možnostem jeho výbavy patří vestavěná navigace, dvouzónová klimatizace nebo prosklená střecha. Pod kapotu je na výběr ze čtyř motorů s výkony od 90 do 135 koní, dva jsou atmosférické benzinové, dva turbodiesely, v obou případech má slabší verze objem 1,4 a silnější 1,6 litru.
Manažeři HMC v úterý předvedli novinářům také nové press centrum značky na internetu a aplikaci tiskového servisu pro tablety se systémem Android. Přítomným zástupcům redakcí dokonce na rok zapůjčili tablet Samsung, aby si mohli tuto aplikaci vyzkoušet.