Kategorie
Značky
Regiony
 
 

VW: měli jsme nejlepší rok v ČR

Volkswagen obhájil v roce 2012 pozici nejprodávanější dovážené značky na českém trhu. Loňské registrace glosoval Petr Janeba.

S 15 185 registrovanými novými vozy podle statistických údajů Svazu dovozců automobilů (SDA) získal Volkswagen v České republice tržní podíl ve výši 8,73 %. Tento počet registrovaných vozů zároveň znamená, že rok 2012 byl pro značku Volkswagen v České republice nejúspěšnější v historii.

V roce 2012 bylo v České republice registrováno 15 185 nových osobních vozů Volkswagen, což je o 1,8 % více než v roce 2011 (14 921 vozů). Nejžádanějšími modely jsou Golf, Passat, Polo a Tiguan.

„Máme za sebou nejlepší rok v historii značky Volkswagen v České republice. Úspěch značky Volkswagen se skládá z mnoha důležitých parametrů. Na prvním místě stojí naši loajální zákazníci, jejichž potřeby se snažíme uspokojovat neustále se rozšiřující modelovou paletou, a také službami, které společně s našimi obchodníky a partnery trvale vylepšujeme a zdokonalujeme. V roce 2012 jsme uvedli na českém trhu celkem 5 zcela nových modelů – exkluzivní Volkswagen CC, žhavý Beetle, kompaktní up!, sebevědomý Passat Alltrack a nový Golf sedmé generace,“ říká Petr Janeba, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy Porsche Česká republika.

Prodej osobních vozů Volkswagen na českém trhu táhla čtveřice modelů Golf (3651 vozů), Passat (3018 vozů), Polo (2250 vozů) a Tiguan (1837 vozů). Mezi stálice ve svých příslušných tržních segmentech patří také modely Touareg (461 vozů), Touran (566 vozů) a Sharan (328 vozů). Velmi dobrého přijetí ze strany zákazníků se podle importu dočkaly také novinky up!, Beetle a Passat Alltrack.

18.leden 2013