Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Z leasingovek znají lidé nejvíce ŠkoFIN

Společnost  Gfk Czech provedla průzkum týkající se chování klientů na leasingovém trhu. U potenciálních zákazníků disponuje ŠkoFIN nejvyšší úrovní znalosti z nabízených finančních společností, oznámila firma.

Název ŠkoFINu si dokáže vybavit přes 70 % potenciálních zákazníků a téměř polovina ji jmenuje na prvním místě. V rámci sledovaného konkurenčního pole byl pak ŠkoFIN nejlépe hodnocen z hlediska atraktivity produktů (jednalo se o parametry finanční podmínky, individuální parametry nastavení smlouvy, prodejní síť, stabilita a tradice).

Častěji než konkurenčním společnostem je ŠkoFINu připisována zkušenost, odbornost/profesionalita a z hlediska image je tím nejsilněji diferencujícím prvkem spojení s mateřskou společností. Společnost ŠkoFIN prý hodnotí její zákazníci (ve srovnání s konkurencí) výrazně lépe v oblasti klientského přístupu, především v emocionálních atributech. Na spokojenost zákazníků mají kladný vliv především administrativní řízení, komunikace s operátorem a jednání s dealerem/prodejcem vozů.

Výsledky uvedeného průzkumu ukazují obecné chování klientů na leasingovém trhu a postavení značky ŠkoFIN. Vycházejí ze vzorku tisícovky oslovených respondentů, který tvořil řidiče mezi 25 a 55 lety, již si pořídili vůz koncernu Volkswagen v posledních 18. měsících nebo se jej chystají pořídit.

21.březen 2010