Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Zajímavost: Citroën uvádí na čínský trh nový hatchback

Značka Citroën, působící v Číně již od roku 1992, zahájí koncem roku 2006 prodej nového modelu, specificky vyvinutého pro tento trh.

Tento nový pětidveřový hatchback, postavený na podlahové plošině modelu Peugeot 206, je prvním vozidlem tohoto segmentu prodávaným a vyráběným v Číně značkou Citroën. Doplňuje « čínskou řadu » 2006, složenou z modelů Fukang, Elysée, Xsara Picasso, C-Triomphe, C5 a v brzké době také C6. Přes naprostou odlišnost od jeho evropského jmenovce bylo toto nové vozidlo rovněž nazváno C2, aby tak byla vymezena jeho pozice v rámci aktuální obchodní nabídky na čínském trhu. Předpokládaný objem výroby nového modelu ve Wuhanu v Číně činí více než 40 000 vozidel za rok.
Citroën C2 je určen pro mladou a dynamickou klientelu, toužící po moderním a stylovém designu. Je nabízen se dvěma benzinovými motory : 1.4i a 1.6i 16V. Tyto dva motory prodělaly speciální úpravy, aby byly zohledněny charakteristiky v Číně prodávaného paliva, stejně jako klimatická a geografická specifika této země.

9.září 2006