Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Značka Volkswagen se stala českou "Superbrand"

Rozhodla o tom porota složená z předních českých i mezinárodních osobností v oblasti brandingu, která hlasovala pro zařazení značky Volkswagen do exkluzivní skupiny 100 značek, jimž náleží titul “Superbrand České republiky”.

“Ocenění ,Superbrand České republiky’ si velmi vážíme a vnímáme jej jako potvrzení hodnot značky Volkswagen,” říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen – osobní vozy. Organizace Superbrands zahájila své působení v České republice v červenci 2004 a je považována za jednu z předních nezávislých autorit a znalců v oblasti brandingu. Program Superbrands funguje již několik let ve více než šedesáti zemích světa. V každé z nich je sestavena dobrovolná nezávislá porota odborníků, která uděluje statut “Superbrand” pouze těm značkám, jež si toto ocenění podle jejich názoru a kontextu daného trhu skutečně zaslouží.

10.červen 2007