Citroën partnerem Pražského filharmonického sboru
17.duben 2023Citroën spojil síly s Pražským filharmonickým sborem. Předal mu k užívání svoji vlajkovou loď, model C5 X Plug-In Hybrid, a také velkoprostorový SpaceTourer.
Citroën spojil síly s Pražským filharmonickým sborem. Předal mu k užívání svoji vlajkovou loď, model C5 X Plug-In Hybrid, a také velkoprostorový SpaceTourer.
Značky CITROËN a PEUGEOT předaly v rámci programu HANDYCARS auta charitě. HANDYCARS, program mobility osob se zdravotním postižením, je společným projektem značek CITROËN, PEUGEOT a OPEL.
Zámek Ctěnice u Prahy hostil 28. února národní premiéru Citroënu Ë-C4. Vůz ukázal novinářům šéf importu František Neuman.
Citroën představil novou identitu a nové logo. Nová grafika má vyjadřovat snahu urychlit cestu k cenově dostupné elektromobilitě. Nové logo je reinterpretací původního loga, které poprvé použil zakladatel značky André Citroën a které bylo inspirováno úspěchem jeho prvního podniku, jenž vyráběl šípová ozubení.
Šéf českého Citroënu František Neuman uspořádal novinářskou premiéru manažerského modelu C5 X v konferenčním centru hotelu Aquapalace Čestlice. Jaké jsou ceny a kolik chce letos import prodat kusů?
Citroën C5 X je nyní k objednání v České republice. Značka nabízí vůz v benzinové a plug-in hybridní verzi od 750 000 Kč. V ceně vozu je i záruka na 5 let nebo 120 000 km.
The French Dispatch, nový film vizionářského režiséra Wese Andersona opakovaně nominovaného na Oscara, přivádí na scénu příběhy z posledního čísla stejnojmenného amerického časopisu, který vychází ve fiktivním francouzském městě 20. století.
Citroën otevřel objednávky na ë-Berlingo. Slibuje dojezd až 280 km* a motor o výkonu 100 kW/136 k. Je k dispozici ve dvou délkách a může pojmout až 7 osob. Nabízí 3 samostatná zadní sedadla, multifunkční přepravní systém Modutop® i otevírací zadní okno. Jaká je cena?
Během akce Happy Days, která startuje 10. května, chce Citroën lákat zákazníky na slevy. Cena nejmenšího C3 se má vejít do 200 tisíc korun. Pro firemní zákazníky pak značka chystá BUSINESS DAYS, které naváží v termínu 20.-23.5. a mají nabídnout výhodné ceny na užitkové vozy.
Citroën odhalil v Paříži vlajkovou loď C5 X, která má obnovit segment velkých cestovních vozů v podobě spojující hatchback a kombi. Je k dispozici s benzínovými nebo plug-in hybridními motory a ve světové premiéře představuje aktivní tlumiče Advanced Comfort.
Český Citroën loni prodal celkem 5942 aut (OA + LUV) a zaznamenal tak 11. místo mezi značkami a 2,7% podíl na trhu. Z celkového počtu prodaných aut bylo 4524 osobních a 1418 lehkých užitkových vozidel, což na trhu LUV představuje 6. místo a 8,29% trhu. O plánech na letošek hovořil šéf značky František Neuman.
Citroën rozjel servisní službu Videocheck už ve 30 zemích a v 3 000 servisech. V Česku funguje od dubna. Aplikace umožňuje servismanům pořídit videozáznam o voze a odeslat ho zákazníkovi.
Další pomoc od TPCA v době koronaviru míří do regionu. I přes těžkou situaci předala TPCA tři vozy ze své produkce do rukou hasičů a policistů města Kolín. Všechna tři auta budou sloužit ke zvýšení bezpečnosti v regionu a dále v sociálních službách, tedy těm, kteří v této době pomáhají nejvíce.
Citroën vítá zákazníky ve znovuotevřených showroomech speciálními akcemi. Značka snížila ceny skladových vozů na minimum. Akční nabídky jsou doplněny o on-line slevu ve výši 10–20 000 Kč. Tyto vozy jsou vystaveny na www.skladovevozy.citroen.cz.
Dealerství Autoservis Plzeň – Letná provozovala do konce minulého roku více než dvacítka různých majitelů. Jejich podíly odkoupil jediný investor a letos chystá modernizaci areálu.
Český Citroën loni prodal celkem 8343 vozů (kombinovaný výsledek OA + LUV) a zaznamenal tak 11. místo mezi značkami a 3,1% podíl na trhu. Výsledky okomentoval šéf značky František Neuman. Co chystá na letošek?
V managementu značek skupiny PSA došlo po spojení s italským Fiatem k personálním změnám. Šéfkou Citroënu není od 15. ledna Linda Jackson, změna nastala také na pozici ředitele značky DS.
CITROËN startuje službu SERVICE 24/7. Díky ní může zákazník odevzdat auto do servisu kdykoliv a stejně tak si ho převzít zpět. Umožní mu to samoobslužný systém, který byl již odzkoušen ve francouzských městech Massy a Marseille a v prvním pololetí 2020 se rozšíří do 50 míst v Evropě.
Citroën se chystá zahájit elektrifikační ofenzívu s cílem nabízet do roku 2025 všechny své modely ve verzi s elektromotorem. Ofenzíva má být hlavním motorem růstu značky a bude se týkat užitkových i přidružených osobních vozů.
Oslava stého výročí Citroënu proběhla v sobotu 7. září na letišti v pražských Letňanech. Navzdory dešti zde společně s českým zastoupením oslavilo jubileum francouzské značky deset tisíc lidí.