Kategorie
Značky
Regiony
 
 

Zonky spustilo možnost dopojištění půjčky

Český fintech lídr Zonky připravil pro své zákazníky další novinku. Na základě zájmu zákazníků o pojištění „Zonkyho záchranná vesta“ přichází s rozšířením možnosti pojištění proti neschopnosti splácet i po načerpání peněz. Pojištění pomůže lidem, kteří si půjčují, ale i investorům v případě nepříznivých situací.

Zonky spustilo možnost dopojištění půjčky i po uzavření smlouvy. Rok po spuštění produktu Zonkyho záchranná vesta přichází reakce na zájem zákazníků o rozšíření pojištění. „V současnosti se míra pojištění pohybuje nad úrovní 35 % a zájem stále roste, meziročně až o 18 %,“ říká Jiří Humhal, finanční ředitel Zonky. Nejopatrnější, tedy ti, kteří využívají možnost sjednat si pojištění nejčastěji, jsou zákazníci ve věku 39–45 let. Převažují mezi nimi muži, kterých je více než 58 %. Nejvíce se pojišťují lidé ze Středočeského a Moravskoslezského kraje a za nimi v těsném závěsu následuje Praha a Ústecký kraj.

Půjčující si mohou svoji půjčku pojistit až do první splátky, do budoucna je snahou rozšířit dobu možnosti dopojistit půjčku až na šest měsíců. Cílem je nabídnout ještě flexibilnější službu, než mělo Zonky dosud. „Nabízíme tak lidem další možnost a čas na rozmyšlení. Víme, že zákazníci u nás oceňují hlavně flexibilitu, tak děláme to, o co žádají. Pojištění v případě životních nesnází pomůže nejen půjčujícím, ale i investorům,“ připomíná Humhal další výhodu. Investoři, kteří na Zonky investují, jsou v případě naplnění pojistných podmínek chráněni před ztrátou investovaných peněz. Riziko nesplácení se tak snižuje.

Mimo tohoto pojištění nabízí Zonky možnost okamžitého odkladu splátek. To je velmi účinná obrana vůči karenční nebo čekací době. Celkem je možné odložit až 12 splátek za celou dobu splácení. „Nabízíme lidem bezplatný odklad splátky po dobu, kdy zákazník musí čekat, až pojišťovna pojistnou událost začne šetřit. To je 30 dní. Odklady splátek mohou zákazníkovi pomoci i během doby, kdy pojišťovna jeho událost prošetřuje, a dokonce i v případě, že zákazníkovi nevznikne nárok na pojistné plnění. To je na trhu unikátní. Vycházíme lidem vstříc, protože víme, že zlé se snadno stane. I kvůli takovým maličkostem se k nám lidé rádi vrací,” doplňuje Humhal.

Pojištění k půjčce nabízí i službu cashback, díky které za každých 12 měsíců nevyužití pojistky Zonky zákazníkům vrátí jednu měsíční splátku pojistného. „S inovací cashbacku měsíční splátky při nevyužití pojištění jsme první na trhu. Navíc vracíme část pojistného každých 12 měsíců, kdy zákazník pojištění nevyužije. Ty počítáme klouzavě, a ne na kalendářní roky, což je pro zákazníka ještě výhodnější,” vysvětluje Jiří Humhal.

Zdroj: Kamil Chalupa
13.září 2019